Torsdag

JAAA, äntligen torsdag! Helgen kommer förhoppningsvis bli rolig! Jag ska vara ensam hemma eller följa med mamma och pappa upp till landet imorgon, vi får se hur det blir.
Har varit ute på en joggingtur på ca. 3,5 km eller mer. Känner mig genomtränad, haha!
Har alldeles nyss pluggat klart med matten, skönt. Det var inte en sådan stor läxa men kände ändå för att plugga lite eftersom matte inte är mitt starkaste ämne. Men nu förstår jag det vi skulle förstå till imorgon.
 
Har gjort värsta mysiga listan på spotify som jag sitter och lyssnar på!
Ska kolla på Svenska Hollywood Fruar på datorn snart, sedan blir det nog bara att slappa i sängen, kanske läsa en bok eller nåt. Vill inte somna vid elva eller tolv i natt igen...
 
Hoppas ni har haft en bra vecka i alla fall!
Åh, det här var sista veckan på jullovet då jag var i Romme och Kungsberget med mamma och pappa, minnen. tiden har gått så snabbt!
 Guud, tänk att det var så här mörkt på mornarna på vintern...!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0