1 dag kvar

... Tills jullovet börjar!
Jag kan inte förstå! Är så taggad för jullov såd et är inte sant!
Imorgon ska vi ha någon miniredovisning på engelskan, men annars är det bara filmtittande som står på schemat.
 
Idag ska jag faktiskt dra till gymmet och träna första gången på 2 veckor! Eftersom jag har varit väldigt förkyld har det bidragit till att jag inte kunnat tränat.
Men nu är jag på bättringsvägen! Äntligen.
 
Sitter här och lyssnar på Pink Floyd, The Wall, och får tillbaka massor med minnen, goda som smått hemska! Konserten var helt OTROLIG, och jag kommer aldrig glömma den! Konserten har gjort så att jag fasstnat ännu mer på Pink Floyd och framförallt Roger Waters. Alla texter och framträdanden gjorde verkligen så man "förstod" honom bättre.
 
 
 
Jag kan fortfarande inte förstå att jag faktiskt var där och såg honom. Både på de Stora skärmarna och honom, så liten i gämförelse med hela scenen! Oförglömligt ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0