1 December 2013

Ja, då var det 24 dagar kvar till Julafton då!
Så himla skönt.
 
Idag har jag och mamma flanerat runt i FarstaC och jag har fått en ny jacka som jag längtar till att använda. Kan inte snön komma...!
 
Sitter här i ett juligt rum med massor utav ljus och skön musik. Tänkte snart äta lite appelsinchoklad och kolla på julkalendern. Det måste man ju göra!
 
Ikväll börjar också Äkta Människor 2 vilket man bara måste kolla på! Jag drogade seriöst förra säsongen, så sjukt bra. så längtar verkligen tills ikväll när det börjar. Har HÖGA förväntningar!
 
Men glad första advent på er! <3
 
 
Förra julen när det fixades och donades med julklappslackning.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0