Det är över!

Alla prov är nu officiellt över! Hade 5 prov denna vecka, och jag är sååå glad över att allt är över! Så nu är det bara typ 2 veckor kvar utav skolan tills jullovet kommer och knackar på!
Men det som kommer vara så skönt är att vi kommer inte ha några läxor eller något sådant. Vi kommer bara titta på filmer, fika, städa och ha det mys!
Så himla skönt.
Idag ska vi gå på Catching Fire med några i klassen, ska bli superkul!
Innan ska jag och mamma åka till Farsta för att köpa lite kläder till en konsert som vi ska ha på tis, julkonsert <3
Och jag ska se om jag hittar något som jag vill ha ;)
 
Ha en underbar lördag!
Nu har ju snön kommit, så det blir extra kul att gå ut och känna på det lätta vintervädret!
I Miss this <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0