hemma idag

Har varit hemam idag eftersom jag har dragit på mig värsta förkylningen som har medfört ont i öronen, lock i öronen, ont i kroppen samt huvudet, hosta osv osv. En vanlig vinterförkylning helt enkelt.
Men har börjat känna mig bättre nu efter denna dagen som jag har varit hemma.
 
Vi hade julkonsert igår så vi var typ inte i skolan, plus att vi började kl 13.00. Så sjukt sjönt att kunna sova ut! Jag sov i 11 h ... Rekord på en skolvardag.
 
Men idag ska jag kanske, troligtvis hjälpa mamma med att hämta ett köksbord samt några stolar. Blir väl kul, hehe. Tänkte vara lite duktigt och diska också :)
 
På fredag blir det 3 luciatåg med klassen. I "våran" kyrka på morgonen, riktigt tidigt. Sedan till riksdagen och sedan på ett muséum. Ska bli kul. Efter det ska jag, Linn och Nadja handla julklappar och ha julmys hos Linn efteråt.

Nästa vecka blir det ju jullov, vilket är helt sinnessjukt skönt!
Hej, kan inte vintern komma snart!?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0