Kemi

Sitter här vid mitt skrivbord och pluggar Organisk Kemi. Inte super duper tråkigt, men inte något jag sitter och längtar till och läsa precis. Men imorgon är det prov, och sedan är det avklarat!
Efter Kemi-provet är det BARA två prov kvar på denna termin. Och de är under denna vecka och det ska bli så skönt efter veckan så ni förstår inte. Jag behöver inte plugga i helgen. En helg utan plugg. Jag kan göra vad jag vill!
När jag kommer hem på fredag kommer jag skrika utav glädje, hela jag kommer bara utstråla längtan till jullovet och julen!
 
Nej, nu ska jag fortsätta, och jag ska inte försöka bli stressad eller ledsen över detta. Jag kommer klara denna vecka, och jag kan sitta och plugga med ett leende på läpparna hellre än att sitta och sura.
Nu kör vi!
Jättegammal bild från Västerås.
Lite extra retuscherad bara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0