Skolavslutning

Herre gud! Nu är skolavslutningen avklarad och jag har fått mina terminsbetyg och nu är det jullov!!!
Är så taggad på allt som hör till jullovet! Julafton, nyår mm.
 
Blev jättenöjd med mina betyg, dock så vet jag att jag inte kommer kunna hålla mig på en viss nivå så länge till på vissa ämnen, men jag får försöka så gott jag kan!
 
Vi är så värda jullov nu så det inte går att beskriva!
Jag har kämpat hårt hela denna termin och jag är helt slut. Man måste hinna ikapp sig själv! Man kan inte springa ifrån sig själv utan man måste stanna upp och andas lite då och då.
 
Hur skönt det är med lov går bara inte att förklara! Det är helt sjukt. Från och med imorgon ska har bara tänka possetivt på framtiden och leva i nuet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0