fjortis!

Då var man fjortis då! 14 år! Guuud vad tiden har gått snabbt!
Men de senaste åren har varit helt perfekta! Inte helt men absolut bra!
 
Under de senaste åren har jag fått underbara kompisar som finns där för mig om jag behöver dem! Älskar er, ni vet vilka ni är <3
Jag går i världens bästa klass, vilket jag också är toppenglad för. Även fast det kan vara svårt ibland stödjer vi varann.
Världens bästa familj, jag vore inget utan er!
 
Födelsedagen har varit jättebra! Skoldagen kändes bara speedad och jag var så himla glad dagen igenom. Vi hade en kille, Simon, på besök från Australien, han ska resa världen runt. Men det som är så coolt är att han liftar och kanske bor på gatan i vissa städer! Han har inte med sig särskilt mycket pengar men tar med sig minnen han har från alla olika ställen. Jag kan berätta mer om hanns historia senare, men han är absolut en riktig livsnjutare, YOLOare.
 
I helgen bli det släkt"kalas", farmor och farfar var här alldeles nyss. Det var jättetrevligt. Lite fler presenter har jag fått nu under kvällen. Är så tacksam  för dem och, ja, alla ni som har sagt grattis till mig i skolan, på facebook, instagram osv: TAAAAACCCCK så otroligt mycket, you made my day! Så de fina personer som sa det idag,tack <3
 
 
Puss och kram!
Presenterna kommer nog upp på bloggen i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0