God natt!

Ska nog gå till sängs nu. Har tyvärr inte blivit av att jag lagt upp några bilder från resan till Bexs landställe med tjejerna. Men jag tänkte göra det imorgon, och då tänkte jag att jag kunde lägga upp de i olika delar. Men jag kan börja med att lägga upp del 1 nu idag, till en början. Tycker det blir bättre så, så att man inte behöver kolla på alla bilder samtidigt i ett jättelångt inlägg...
 
Idag har jag inte gjort så mycket, eftersom min fot är som den är. Kan nästan inte gå. Planerna under sportlovet har ändrats lite, pga min fot också. Men hoppas den blir bättre snart så jag i alla fall kan gå ut och gå en sväng med mamma på dagen och ta lite bilder. Det har ju varit så otroligt fint väder de senaste dagarna!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0