Ledig

Idag är jag somsagt ledig från skolen eftersom vi (Linn, Nadja, jag,Bex) ska åka till Bex landställe!
Ska bli jättekul och jag är supertaggad!
Nu sitter jag här i mitt rum och har precis duschat och äter en halv semla.
 
Vi ska nog sitta på tåget i ca. 3 tim så jag hoppas det bli kul det också. Och jag hoppas såklart att det är mycket snö när vi kommer fram så man kan vara ute och ha kul i snön någon dag!
 
Jag kommer nog inte blogga så mycket på sportlovet med tanke på att jag ska vara på Bex landställe i några dagar, sedan kommer jag hem och är hemma i en dag och sedan drar jag till Västerås och är där några dagar, men sen är jag hemma de... 4 sissta dagarna pålovet.
 
Hoppas ni kommer ha ett underbart lov!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0