Musik

Har suttit och pluggat noter mm ett tag nu, tycker faktiskt det börjar bli lite roligare nu än vad det var förrut, för då fattade jag typ noll.
Har känt mig lite som en musik nörd eller något nu, för jag har lyssnat på Bach och skrivit korsförtecken och kollar tonarter på sånger osv samtidigt. Märkte deet själv när Alicia smsade och frågade om jag lyssnade på Bach på Spotify, då märkte jag att det kanske var lite olikt mig.
Men det är ju kul och liksom komma in i atmosfären när man pluggar musik.
 
Jag och mamma har varit i Farsta för att shoppa lite saker hon lovat mig, bilder kommer upp senare.
Min kamera kom idag också! Supernöjd med den! TAAAAAACK MAMMA OCH PAPPA <3
Jag idag!
Imorgon har vi notlära förhör, wish me luck!
 
Juste har glömt säga det, imorgon är det sista dagen i skolan för mig innan lovet.
För på fredag morgon ska jag, Nadja, Linn och Bex åka till Bex landställe i några dagar, vilket betyder att jag inte kan blogga. Kanske något enstaka mobilinlägg eller något kanske kommer upp.
Ska bli så otroligt, fantastikt kul!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0