Gott nytt år!

Vet att jag är lite sen, skulle egentligen gjort ett tidsinställt inlägg till kl. 00.00 men det hann jag inte för jag (vi) har fullt upp hela dagen. Men vi kom hem för ungefär en halvtimmar sen och jag är inte så trött faktiskt :)
Har haft ett jättebra nyårsfirande med familj och roliga vänner, jättekul!
Har säkert smällt typ 150 raketer ikväll, om inte fler.
Vi tjuvstartade lite vid typ 20.00 bara för att testa lite och klockan 00.00 tog vi den stora lådan med 87 olika raketer(smällare, eller vad man nu kallar det) i.
Det är alltid lika kul varje nyår att se allas raketer :)
Imorgon kommer jag va hemma och ta det lugnt så då kan ni få en liten bildbomb från nyår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0