Söndag

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag, men har inte haft tid...
 
Igår kom jag hem från Alex (Alexandra) där jag sovit över med Gustav, Karl, Esaias, David, Josefin, Nadja och såklart Alex då då.
Vi kollade på filmer och hade det allmänt kul!
Vi skulle egentligen inte dygnat, men vi tjejer typ råkade göra det... Jättekul var det i alla fall!
 
Igår var jag och mamma i FarstaC och köpte ett par snygga skor och lite mer. Bilder kommer förhoppningsvis idag.
 
Idag kl 14.00 ska vi åka och träna. Jag ska gå med en instruktör (och mamma då) första gången för att veta vad jag ska ställa in vissa maskiner på osv. Ska bli lite kul, haha !
Såhär fint väder var det igår när vi vaknade hos Alex !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0