work

Sitter och "jobbar" med läxor just nu. No:n har jag läst klart, men kommer nog läsa den senare i veckan också.
Vi håller också på med ett slöjdarbete om en känd möbelsnickare/designer (jag har träslöjd), och jag håller på att söka fakta och det gar riktigt bra faktiskt. Snart ska jag också börja på eng skriv läxan på 36 frågor!!! Herreguuud!
 Ja, vi har mycket läxor...
Men sen måste jag bara vila, onsdagar är en otroligt jobbig dag, knappt några raster och superlånga lektioner.
 
 Men, jag måste försöka hålla humöret uppe lite i alla fall för annars kommer jag inte orka med något.
Man kommer verklige in i skolrutinerna med läxor osv jättesnabbt! Antar att det är bra, men man skulle ju helst villa ha lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0