Godnatt!

Ligger i ett mörklagt och sommarsvalt rum hos Josephines farmor och farfar här i Västerås. Myggorna har precis hittat sig in via det öppna fönstret utan myggnät, men jag ska nog klara natten utan problem, det är bara att täcka ansiktet lite lätt med täcket ;)

Vi bestämde oss för att sova lite tidigare idag eftersom vi somnade runt 03.00 igår ( eller idag eller vad man nu ska säga ) eftersom en nioårig kille höll oss vakna i vardagsrummet framför teven och musik i bakrunden från hans mobil till kl. 02.00. Så idag var vi bra trötta!

Men nu ska jag blunda och försöka sova så att jag inte får några irriterande myggbett innan jag ska sova nu!
Godnatt :*
Bild från Power Meet idag --->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0