hemma från landet

Yes, rubriken säger en del. Idag åkte jag och mamma hem från landet, men jag och pappa åker upp igen på ferdag kväll och då ska också min kompis Nadja följa med :) Ska bli kul!
Men när jag och mamma kom hem var det ju inte så fint väder så vi åkte in till city och kollade i lite butiker. Fick hem 2 saker, kanske kommer bilder senare.
 
Men i alla fall, min mobil är lite krånglig just nu så vi gick till en snubbe som tydligen skulle kunna fixa den, men tydligen inte. Det enda han gjorde var att radera alla mina appar och musik... Kul. Så nu håller jag på att synkronisera alla appar och musik och så till mobilen. Som tur är hade jag sparat allt på datorn (på iTunes) så nu kommer allt tillbaka!

Men min kamera kommer nog inte funka. Han sa att jag skulle "uppdatera" den till en äldre version, för att den nyaste versionen man kunda uppdatera iPhonen till har tydligen ställt till det för många...
 
 
bild från i början utav sommaren! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0