idag

Idag kommer jag vara ensam hemma hela dagen och jag har ingen som helst aning om vad jag ska göra... Just nu sitter jag med min mobil och återställer den osv, för över alla bilder till datorn så att jag inte riskerar att förlora något under återställningens gång. Hoppas verkligen den börjar fungera efter detta!
 
Jag tror jag bara kommer sitta här hela dagen. Skulle vilja åka in till city och kolla på lite kläder. För det är ju så himla mycket rea! Skulle pröva några plagg på Bik Bok igår, men då stängde de provrummet. Och det känns ju lite tråkigt att åka in helt själv. Så om nån vill åka in, smsa mig! :)
 
Hittade jättegamla (eller jättegamla, de är från i vintras) från när jag och Linn sov över hos Bex. Guuud! Saknar alla i klassen så otroligt mycket när jag verkligen tänker på det :(
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0