måndag

Förslåt för att jag inte bloggat så mycket men jag tror att ni inte heller har så mycket tid framför datorn när det är sommarlov och man är borta... :)
 
Men nu sitte rjag och ska föra över alla bilder som jag har på kameran till en hårdisk så det kommer ta ett tag att först föra över dem till datorn.
 
Idag har jag inte gjort något alls. Varit innomhus, kollat på film mm.
Efter att ha varit på landet en hel vecka med kompisar så var det rätt skönt.
 
Det var jag Josefin och Alex som var på landet, vi hade det kul med hyffsat fint väder hela tiden. Bada gjorde vi mycket vilket är bra för det är det ska sommaren innehålla, bad.
Sedan åkte vi till en kompis, Karl, som har landställe ganska nära mitt, och så var vi där i 2 dagar och en natt. Superkul!
 
På tors åker jag till Västerås med Josephine och där ska jag vara tills på mån och sedan är jag och pappa på landet i 3 veckor! Sååå skönt med sommarlov!
Och nu har många fått semester också så nu är det mycket folk på landet i vårat område vilket är jättekul!
 Bilde från i helgen kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0