new in

Har typ blivit galen i kjolar, klänningar och shorts nu till sommaren, vilket jag aldriga har varit förr. Har hatat att gå omkring i klänningar, och absolut hatat shorts och kjolar. Men inte nu, vilket jag är glad över eftersom det är supersnyggt på sommaren!
 
Så här kommer lite nya shorts och kjolar som jag nyss införskaffade-
Från H&M, som jag tyvärr köpte i en storlek förstor (fanns bara den kvar), men mamma ska sy in den så den kommer snart sitta perfekt.
Denna kommer också från H&M, fick den i början på denna vecka (beställde den)
Den är jättefin nu på sommaren när man har lite bruna ben.

Sorry för ganska kass bild, men dessa är från New Yorker som jag köpte i Västerås på rean. Ett riktigt kap!
Fickorna är inte riktigt i min smak men det är bara att vika upp dem.
Samma med dessa, ett kap från Västerås!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0