Tisdag

Hej och godmorgon alla!
Vaknade idag av att våra kompisars hund hoppade upp i mil säng, vilket var typ kl. 06.30. Så jag har haft det lite svårt att sova sen dess... Men nu har jag gått upp för att sätta mig i solen ett tag mesans alla andra utom jag och pappa ligger i sängarna och sover.

Idag är det toppenfint väder så vi ska nog dra till en stor strand som vi brukar göra här på landet när det är fint väder!
Sedan ska våra kompisar hem.

Jag är ju så himla duktig också så att jag lyckades glömma mina mjukisar när jag ska vara här i ca. 3 veckor. Så jag får bog åka in till "stan" och köpa ett par. Annars har jag ju inget skönt att ha på mig framåt kvällskvisten :/

Men hoppas ni får en bra dag i solskenet!
Sorry för lite dåliga bilder men jag bloggar från Ipaden så det kan tyvärr inte bli mycket bättre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0