tisdag

Känns som dagarna bara flyter på, men jag vet inte varför...
Vet inte hur jag känner mig, om jag känner mig lugn, glad, sur, ledsen eller något annat.
Längtar efter klassen! Så sjukt jäkla mycket, men vill ändå inte tillbaka till skolan. Det känns som om mycket kommer ändras nästa termin, vi ska få 2 nya klasskompisar, 2 ska sluta... Känns absolut inte bra.
Vill bara att allt ska flyta på som det gjort förrut. Vet att det kanske låter konstigt, men ni som går i 7e (blivande 8e) känner nog typ samma sak.
 
Idag har jag inget inplanerat, imorgon kanske jag och Olivia ska gå på Grönan. Och på torsdag ska jag åka upp med Josephine hem till henne! Ska bli skönt att komma bort hemifrån.
Trodde att det skulle vara skönt att vara hemma ett tag, men det känns bara som om man sitter och väntar på att skolan ska börja här... Inte kul alls, inte direkt en frestande kännsla.

Men det blir nog annorlunda när jag träffar lite kompisar, får vi hoppas!
bild från landet
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0