today

Idag ska jag och Josepine fara iväg till Västerås, hem till henne.
Ska bli jättekul att spendera... får se, tror det blir 4 dagar där! Hoppas på fint, varmt och soligt väder så att man kan ligga och bara njuta utomhus i solen med kanske ett glas juice i handen och en intressant tidning och bara prata. Ska bli skönt att komma bort hemifrån ett tag.
 
När jag sedan kommer hem ska jag och pappa dra till landet, och där kommer vi stanna i hela 3 veckor! Sedan den fjärde veckan kommer mamma och då ska vi dra till Öland! Ska bli superkul!
Vi var på Öland förra sommaren och det var verkligen som att befinna sig utomlands! Stränderna är helt otroligt vackra, med vit och len sand. Havet är till och med sådär blått som man drömmer om. Jättehärligt!
 
Men ska åka till TC 12.29 idag så kanske inte ska sitta vid datorn allt för länge så att jag glömmer bort tiden.
 
Så bara så att ni vet kommer ni inte att få så bra uppdatering på väldigt länge. Men när jag kommer tillbaka så kommer det nog upp en bildbomb.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0