Torsdag

Idag har det blivit fint väder här på landet igen, dock lite blåsigt, men fint.
Nackdelen är att jag mår inte så himla bra... Känns som om jag har en knöl i halsen och kan nästan inte andas... Usch, hatar att må dåligt!
Men jag tänkte ta och sätta mig i solen ett tag nu, vilket jag alltid gör för det är ju så himla skönt!

Igår var jag och pappa inne i Norrtälje för att köpa mjukisar till mig (glömde mina hemma i sthlm) och en mobil till pappa. Lite skillnad mellan de två sakerna :D
Han köpte en HTC och det ska bli urkul att testa den, för jag kommer nog låna den en del nu när min mobil typ inte fungerar... Men vi ska kolla på en ny till mig på fre, förhoppningsvis :)

Mina planer till imorgon skriver jag imorgon!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0