Veckan

Nadja har åkt hem och denna vecka som gått har varit jätterolig!
Vi har sovit över hos Leo som också bor här på halvön, Gustav var där också så vi fick träffa 2 klasskompisar!
Men dagen efter blev vi bjudna på lunch hos Karl som bor på en närliggande ö. Där var också Sigge så vi fick alltså träffa 4 klasskompisar under veckan!
Badat har vi också gjort en del. Varit uppe länge och nästan glömt om vi sovit eller inte... ;) Vi har också varit på en minikryssning från Kapellskär till Mariehamn, Åland. Som gick på drygt 4h. Under den kryssningen gick vi runt, åt världens godaste buffé, kollade runt på taxfreen och dansade på dansgolvet!
Det var superkul!
Men nu har hon åkt här ifrån, och imorgon åker jag ner till Sthlm igen eftersom Hammarby spelar sin premiärmatch på Nya Söderstadion imorgon kl. 20.00! Det är det första "evenemang" och den första matchen!
Ska bli jättekul!
Sedan ska jag kanske följa med Linn upp till Härjedalen nästa vecka, men har verkligen beslutsångest inför det! Jag vill verkligen följa med upp, men det är sista hela veckan vi är på landet och jag vill träffa mina kompisar här och kanske träffa Wilma som bor mittemot mig på Vätö... Men jag vet inte. Vi får la se. Plus att jag kanske får åka buss hem ensam i typ 6h vilket jag inte är så sugen på. Men jag vill verkligen hänga med! Men vi får se som sagt.

Snart ska jag äta! Bilder från veckan kommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0