Dags att säga adjö

Igår tog alla trogna Bajenfans farväl av underbara Söderstadion som senare ska rivas... Jag var såklart där. Höll nästan på att börja grina för allt var så fint, snyggt tifo, fin sång, och fint tal av Leif André.
Tänk att det där, det var sista matchen på Söderstadion för all framtid.
Men det är bara att tänka possetivt och framåt. Snart inviger vi en ny arena, Nya Söderstadion, Tele2 Arena. Allt kan bara bli bättre även fast det känns piss att Söderstadion ska bort.
 
Jag har ju inte levt sedan de dagarna då Söderstadion var nybygd men det känns som om den funnits där hela tiden och nu ska den bara bort...Känns helt overkligt.
 
Har tagit jättemånga bilder som kanske kommer upp på bloggen senare.
 
♥Farväl Söderstadion, Du kommer Alltid att ha en plats i Mitt hjärta, Alltid!♥
Det bästa under tiden jag var där igår måste ha varit när alla på läktarna fick springa in på planen och känna på gräset som nyss 22 fotbollsspelande fotbollsspelare hade spelat på. Helt otroligt.
Kommer aldrig att glömma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0