first day

Första dagen efter ledigheten är nu avklarad!
Väldigt skön dag faktiskt.
Sitter och lyssnar på bra musik och pluggar i mitt rum just nu. Om jag hinner så ska jag nog kolla på teve.
 
Har hittat en ny favvo artist, Zacke! Skitbra.
 
Har tränat idag också vilket var väldigt skönt, som vanligt blir man liksom skönt trött efteråt.
 
Glömde skriva om denna STORA händelse igår!
Hammarby Bandy tog ju fasen SM-guld igår!!! GRATTIIIIIISSS!!!!

Skulle faktiskt egentligen gå, men trodde jag inte skulle hinna så vi gav bort biljetten till någon annan. Men sedan när jag var klar med det jag skulle göra såg jag på klockan och konstaterade att jag skulle hunnit. Men, men...
Stort grattis i alla fall <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0