helt otrolig...

Ja, jag är faktiskt helt otrolig...
Bestämde mig för att vara duktig och börja plugga direkt efter jag ätit mellis, men så blev det ju såklart inte.
Som vanlilgt ska jag alltid hitta något "intressant" att kolla på. Fast jag vet att allting finns kvar och jag kan gå in och kolla på det senare.
Trodde faktiskt jag var förbi det här stadiet när man typ aldrig gjorde läxorna utan var inne på datorn i 3h och sedan började plugga vid typ 20.00 någonting, men tydligen så hade jag fel...
 
Men tänkte att jag ska ta bort min mobil nu så att ingen kan få tag på mig. Lägger ner den i någon byrålåda eller något så att jag inte hör om någon kikar mig osv.
 
Så hare gött så hörs vi senare ikväll
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0