Lördag

Skönt med lördag!
Har precis blivit klar med pluggandet, vilket är jätteskönt! Har aldrig börjat att plugga så här tidigt inför ett prov, men det tänker jag verkligen börja med om jag hinner med allt annat i skolan.
Men nu tänkte jag gör matten ett tag så att jag blir klar med det jag ska vara klar med.
 
Det är LÖRDAG! Imorogn ska jag och mamma åka till Sthlm Factory Outlet för att köpa ett oar jeans, får se om det blir något mer, ska i alla fall bli riktigt kul! det var länge sedan jag gjorde något kul nu eftersom jag har massa pluss mm.
bild från underbara fjällen! Såhär underbart väder var det den dagen vi skulle åka hem, kul va?
Men som tur var blev det molnigt sedan. Det är ju så jobbigt att åka hem när det är toppen skid väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0