1 Maj

Idag är det första maj, vilket betyder att man är ledig! Vilket är superskönt eftersom jag fick sova ut riktigt ordenkligt idag! Till kl. 11.00 prick.
 
Dagen igår var superrolig, jag och Wilma hade det jättekul under kvällen.
 
Idag skulle kunna varit en riktig toppendag, men nej, vad kommer smygande på då. Jo läxor och prov och skit rent utsagt! Men, men . Har iaf börjat med allt och känner mig relativt förberedd för spanska muntliga imorgon.
 
På mån och tis ska vi ha spanska-prov och på ons har vi Biologi-prov, vilket kom som en chock igår! Men det har jag också börjat med, och det är ju faktiskt inte så svårt iaf.
 
ska fortsätta med spanskan och sedan blir det nog bara en liten slappdag detta...
outfit i skolan igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0