Filminspelning och sol

Vädret idag har varitsuper! Förutom i morse då, men på eftermiddagen värmde solen otroligt mycket!
 
Dagen idag har varit ganska, eller väldigt slapp. Vi hade inte så många lektioner, plus att en lektion gick till att repa våran dans som vi ska dansa på gården på ons och en annan till att spela in en liten film, så nu är våran ggrupp klar med filmen! Superkul :D
 
Alldeles nyss kom mamma och sa att mina 2 klänningar från H&M kommit, så bilder kommer på nästa inlägg.
 
Men tänk vilken skillnad det kan vara på vädret på morgonen och senare på eftermiddagen! Imorse var det ju sjukt fult väder. Men sedan vände cet, vilket gör att man får ännu mer sommarlovskännslor! LÄNGTAR nästan ihjäl mig tills dess!
Nästa vecka blir nog relativt lugn med "Dans på gården" och annat lugnt! Ska bli jätteskönt att bara tänka bort pluggtänket. För nu är somsagt alla prov över! Förutom ett litet musikprov vi ska ha på mån.
 
Imorgon åker vi till landet! sk bli jätteskönt eftersom att det ska bli fint väder! Det ska vara någon typ av  motorcykel show där imorgon så det ska vi gå och titta på, tar med mig kameran så ni kommer få färska bilder när jag kommer hem på sön.
 
Fick tillbaka vårat matteprov idag, vilket gick bra! Är jättenöjd :) Det är verkligen sååå skönt att inte tänka på det längre!
Sommar <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0