Ledighet

Är sjukt skönt med ledighet i 4 dagar nu!
Förtjänar det verkligen. Vi har ju haft 3 prov denna vecka så det är skönt att kunna slappna av ett tag tills nästa prov som är nästa vecka och engelska...Veckan efter det är det matte...
 
Men nu struntar vi i det!
Idag sk jag förhoppningsvis träffa Linn, Bex och Nadja någon stans. Imrgon ska jag till landet vilket ska bli jättekul! På lör ska jag träffa Alex och Josefin i Kungsan och på söndag blir det nog en slapp pluggningsdag...
 
Men det kommer nog inte bli världens bästa bloggning från min sida ändå tyvärr.
Aja, hoppas ni får en skön ledighet!
(gammal bild)
Har ni sett att typ alla träd börjar bli gröna nu?! helt otroligt, på bara några dagar!
Nu ligger sommaren hack i häl på oss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0