nej...

Var inte så taggad på at plugga kl 20.30 på en fredagkväll, men man gör vad man kan och behöver. Nu har jag iaf pluggat igenom NOn en gång och sedan gjorde jag lite spanska igår så gör den nog på söndag.
Imorgon ska Josephine sova över hos mig vilket ska bli jättekul då vi inte setts på ett tag. På dagen ska vi till Grönan också, ska bli superkul!
Jag ska köpa guldkort också, så det ska bli lite extra kul!
Det är en konsert där imorgon, men tror inte vi går på den faktiskt. Vi ska försöka komma dit tills de öppnar, vilket jag tror att vi kommer hinna också. Bara att hoppas på lika fint väder som idag då!
Så får vi se om några från klassen kommer också, kan ju vara kul att ses allihopa, men det får vi ses.
 
Idag har mina 3 klädesplagg från Lager157 kommit, de var jättesnygga, men dock behöver jag skicka tillbaka jeansen för att få en storlek mindre, men det är ju inte en sådan "big deal".
 
Men nu ska jag nog ta en paus från pluggandet och gå ut till vardagsrummet och softa ett tag!
Hare gött!
Jag idag:
Kofta H&M
T-shirt GinaTricot
Byxor Cheap Monday
 
(lägg märke till min superfulla papperskorg där i bakrunden ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0