Nytt

dessa var nya förra veckan.
Fick panik eftersom mina vanliga vita, tråkiga hörlurar gick sönder så då blev dessa ett litet stressköp. Men är ändå väldigt nöjd med dem!

Från idag:
Blev kär i denna maxiklänning från Indiska!
Väldigt snygg linneskjorta...? från H&M. Det var något specialpris på denna så vi slog till!
Bronzing powder från H&M.

Ett par fjäderörhängen från SIX som jag egentligen köpte för att ha på våran "dansuppvisning" på gården med klassen på skolan. Men jag kan ha dem till vardags också, såklart! Tyckte i alla fall de var sjukt snygga!
ett par till fjäderörhängen från SIX.

Från Åléns
--II--
Basickofta från H&M. Jag var så slarvig så att jag glömde min andra basickofta på landet, och vi skulle tydligen inte åka tillbaka dit på ett tag så det var ju kul... Men det var inte bara därför vi köpte den såklart.
Tygpåse/kasse från H&M. 
 
Då var det klart. Det var allt jag fick med mig hem idag!
Hoppas ni kommer ha en bra dag i skolan imorgon!
Önska mig lycka till på provet :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0