Onsdag

Onsdag är normalt vis den jobigaste dagen på veckan, vilket stämde idag.
Jag känner mig konstigtvis ganska nere idag, har ont lite överallt men ska ändå iväg på en joggingtur ikväll/eftermiddag. Ska försöka peppa mig själv så gott jag kan till de bättre sakerna!
Orkar inte plugga nu, utan gör det när jag kommer hem från joggingturen.
 
Jag vet att det inte är många veckor kvar till sommarlov, men ibland känns det som om jag bara vill lägga av redan nu. Den här sista pressen kring betyg och prov tär så himla mycket på en själv. Men man får väl kämpa in i det sista, som vanligt!
 
Idag blev det sista engelska-provet på denna termin ett minne blott. Nu är det klart ochj ag kan inte göra något åt det, tror ändå det gick helt ok.
 
Nu ska jag dra!
Kram
Från långhelgen en dag på landet, Norrtälje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0