Snabbinlägg

Idag har jag och mamma varit och shoppat, är supernöjd med det jag fick med mig hem, bilder kommer sen.

Nu sitter jag och pluggar och leker väderreporter som talar om medeltemperaturen i olika klimatzoner (det vi ska kunna på provet b.la) haha, men det är ju kul ;)
Ska snart be mamma förhöra mig!

Har haft en jättebra helg, konsert i lördags och nu idag på morsdag ska vi äta en god middag och bara slappa med lilla familjen.

Imorgon har vi somsagt Geografi-prov, vilket är vårt sista prov på terminen, de sätter "slutbetygen" på oss på tors sedan kan man bara slappa och längta till SKOLAVSLUTNINGEN!

Måste plugga lite mer hörrni, men ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0