Studiedag

Idag, måndag har vi studiedag, vilket är sååå skönt!
Min helg har inte direkt varit en utvilar helg så det var jätteskönt att sova ut ordenkligt idag!

Snart ska jag iväg och träna, sedan blir det lite plugg. Sen vet jag inte riktigt vad som händer, men ibland måste man ju bara ha det slappt också, utan något inplanerat.

Har 2 matteprov i veckan så ska plugga lite inför dem, sedan veckan därpå (tror jag det är) så ska vi ha Geografi-prov, vilket jag inte alls är nerös för eftersom det inte är ett sådant stort prov direkt.

Nej, nu ska jag göra mig i ordning och sätta på min träningskläder!
Ha en bra dag!

Åhhh, ska bli så himla skönt att åka till Öland i sommar igen ---> bild från förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0