Torsdag

Jag vet att jag är usel på rubriker, men det struntar vi i.
Idag tänkte jag inte göra nåra läxor eftersom jag inte har några som jag måste göra nu.
Tänkte bara sitta här i mitt rum, lyssna på lugn musik, andas ut och kanske måla naglarna lite :)
 
Dagen idag har varit jätteskön och jag har inte behövt konsentrera mig överdrivet mycket på något så att jag har tappat fakus resten utav dagen. Nej, det har varit skönt, förutom att vi hade ett oförberett svenska läsförståelse test, men det gick nog ganska bra.
 
Förlåt att jag inte bloggar så mycket men det är så himla mycket i skolan nu på slutet. Slutspurten brukar ju alltid vara lite smått jobbig, vad man än gör.
 
Hoppas ni får en bra kväll!
(gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0