Go with the wind - Foreground set

Nu när vi kommit lite in på vintern... Eller, ja man märker att den är på g, så längtar jag extra mycket efter fjällvärlden! 
Jag är onekligen helt tokig i den svenska fjällvärlden! Helt otroligt vad vackert och underbart det är att åka upp dit!
Jag skulle absolut inte ha något emot att flytta dit, jobba där eller ha ett hus där. Absolut inga problem!
Jag har verkligen någon förkärlek till sådan natur.
Det finns någon charm med allt. När man vaknar på morgonen och ser snön stilla falla ned och termometern står på minst -10°, det är något som får mig att älska det!
 
 
 
 
När jag kommer upp ska jag försöka njuta så mycket jag kan under den tiden jag är där! Ska försöka vara enbart glad och förväntasfull på vad som komma skall <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0