12, Tele2

Hade en sjukt rolig dag igår på 12 mde Linn och hennes familj.
För er som inte har varit och ätit på 12 eller inte varit där och gjort någon aktivitet, gör det! Det är sååå värt pengarna! Ni förstår inte hur gott det var på resturangen som vi åt på, Printz, en korvresturang som dessutom hade sjukt trevlig och skön personal! Det var som om man lärde känna de som jobbade där under en hel kväll bara för att de var så sociala.
Gud, her verkligen fått ett favvo ställe!
Vi spelade minigolf också, vilket kanske inte låter så kul. Men det var det verkligen! De hade byggt upp olika platser i stockholm, som t.ex. Globen, svampen på Stureplan, Tele2 arena, Gamla Stan osv. Det var verkligen helt otroligt häftigt och kul att gå runt och kolla på alla resturanger mm.
O´Learys var hur stor som helst, 2 våningar och massor med teveapparater och en jätte jumbotron i mitten av allt! Det kändes verkligen som om man var i USA, för de hade satt upp massor med baseball, basket och fotbolls tavlor och prylar på väggarna!
Gud, jag kan sitta och skriva hur länge som helst!
Jag blev så glad när jag såg allting, för det var så genomtänkt.
Verkligen värt ett besök i alla fall. Jag peresonligen kommer nog bli en stämgäst.

 
 
 
Lite bilder från O´Learys. vi ahde det så kul och det enda vi sa att vi saknade var ett dansgolv, hehe. Nej, men det var en sådan stämning att man gärna skulle gått upp och dansat. Men vi visste inte att det fanns, och nu då när jag kollar på bilderna seg jag att det finns ett dansgolv på övre våningen... Så det får vi besöka nästa gång! Vilket förhoppningsvis blir snart.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0