Sommar, sommar, sommar

♥Från olika tillfällen i somras♥
 
 
 
 
 
 
 
 
Dessa bilder är kopplade till så många härliga minnen under mitt sommarlov!
Jag älskar sommaren, värmen, bada i havet, att bli brun, inte tänka på skolan, bara leva och träffa kompisar och ha det kul!
Det kan vara den bästa tiden på året!
Jag älskar sommaren, och jag älskar sommarminnen.
De är dem som håller en uppe hela vintern.
Jag hoppas på att nästa sommarlov blue 1000 gånger bättre, även fast detta var toppen.
 
Har höga förväntningar på nästa för jag har planer på att konfiremra mig och ta med mig en kompis på lägret och träffa massor av fler nya kompisar.
Jag ska skaffa moppe, förhoppningsvis har jag skaffat körkort innan, eller så gör jag det på lovet.
 
Det ska bli sååå kul med vinter nu och alla vinteraktiviteter som man kan utföra.
Och allt jag har att se framemot.
Fjällsemester v.11 som vanligt, Prao uppe i Lofsdalen med Linn v.3 och massor med annat kul!
 
Nu tänker jag bara tänka på enbart possetiva saker och stanna kvar på den nivån av possetivitet resten av kvällen och imorgon.
Man kan inte bara gå och gräva ner sig bara för att man har ett prov, eller flera.
Jag vet att det kan kännas som att hela skoltiden kretsar kring prov ibland.
Men fokusera på det som är bra, och gör så gott du kan.
Jag vet att du kan och alla kan om de verkligen vill!
 
Haha, en liten pepptext behövde jag verkligen nu!
Nu har jag bestämt mig för att aldrig mer klaga på hur mycket prov och läxor vi har här på bloggen längre, och förhoppningsvis sluta med det i det verkliga livet också!
Det finns andra saker man kan lägga fokus på som får en att må hundra gånger bättre!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0