20.30

YEEEE, äntligen behöver man inte plugga till NO:n längre! Provet är överrrr! Såå skönt. Nästa vecka väntar Matte- och Spanska-prov. Ye... Haha, nej. Men jag känner att; snart är det över och jag kan ta det lugnt ett tag.
 
Sedan är det ju faktiskt höstlov. Kommer behöva plugga då också men, men.
 
Imorgon är det ju faktiskt fredag! Sjukt skönt! Jag sitter och väntar på att mamma ska komma hem från någon jobbsak med min kläder som jag beställt från American Eagle! hoppas allt passar. Har beställt lite myskläder därifrån och ett lite snyggare plagg, men sådant behöver man till hösten och vintern så jag ser verkligen fram emot att öppna paketet!
 
Ha det bra! Nu ska jag för en gång skull sätta mig vid teven och slappa, som jag inte gjort på ett tag!
Här får ni en färsk bild från mitt pluggrum med lite mysstämning med tända ljus mm <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0