det är ju fredag

Ja, det är ju faktiskt fredag idag. Men min fredag har det inte blivit mycket av. Har suttit och pluggat. Jag blir nästan ledsen på mig själv. Men det är det enda sättet att få allt gjort på. Att planera och göra olika saker varje dag. För annars hinner jag inte med allt. Vi har ju spanska-prov på både mån och tis och så har vi matte-prov på tors. Usch. Jag är absolut inte taggad... Eller egentligen, vem är taggad på prov, ingen typ.
Men nu ska jag sluta plugga spanska för idag! Får typ inte in fler ord i mitt huvud!
Ha en bra fredag!!!
 
 
Ja, just nu känner jag bara för lov, inga prov, helst skulle jag vilja åka utomlands för att sola och bada, få lite ferg och klara mig igenom denna skitperiod!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0