lördag!!!

Jaaa, så himla skönt med lördag. Och jag behöver inte göra några läxor på heeela helgen! Jag kan inte fatta det!
 
Igår var vi alla tjejer (Bex, jag och Nadja) hemma hos Linn för att fira att hon snart fyller fjortis. Vi hade det super kul med middag på resturang och mys hos Linn. Jättekul!
 
Idag ska familjen (som förövrigt bara består utav jag, mamma och pappa) åka till Ikea för att kolla på nya möbler till mamma och pappas rum och kanske något litet till mig. Typ som doftljus och en liten lampa eller något. Det är ju alltid lika kul att åka till Ikea!
 
Sedan blir det träning, vilket ska bli superskönt efter gårdagen.
 
Imorgon ska vi träffa släkt från Finland (på pappas sida) och äta middag med dem och gå på någon kyrk sak innan. Det är någon finsk kyrka där alla olika byar ska träffas och typ sjunga eller något. Jag vet inte riktigt.
Och sedan blir det match på Nya Söderstadion. Hammarby - Degerfors. FORZA!
Öland 2013
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0