Lördag?

Räknar denna dag som lördag vilket är så jäkla skönt! Vi hade ju öppet hus igår så vi ska få vara lediga på måndag. Jätteskönt. Det behöver jag verkligen. Känns som om jag har bott i mina Biologi böcker de senaste dagarna...
Men idag var jag och mamma i Farsta en sväng för att göra något annat. Köpte en supersnygg tröja från Gina Tricot som ni kan få se -->
En sådan fast långärmad, ja ni vet. Orkar inte lägga upp en bild på den just nu. Alltså på den jag har. Så det fick bli denna.
Jag är ute efter ett par Boot Cut jeans och några snygga tröjor, men det får vi ta någon annan gång eftersom pluggandet väntade på mig här hemma...
Känns inte som om jag kan ta pauser från det. Men det är faktiskt gansa intressant ändå... :) Måste hitta små possetiva saker som jag kan framhäva.
Vi kör på fyra snygga tummen-upp bilder bara för att motivera mig lite ;D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0