Morgon

Det får bli ett morgon inlägg detta.
Ja, vad ska man säga. Jag ska snart dra till tunnelbanan för att åka mot en ny dag i skolan. Men dock kommer det bli riktigt skön för det är schemsbrytande dag idag! Vi ska ha brandutbildning och idrott och musik typ. Men jag känner mig ganska så lagom taggad för denna dag ändå. Inte som de dagarna som varit.
 
Det är ju bara en dag kvar sedan är det höstlov!
På lördag ska jag till mormor och vara där till på söndag. På söndag åker jag till Josephine och sover över där. Vi får se vilken dag vi åker till Stockholm. Måndag eller tisdag. Men det ska i alla fall bli kul för nu har vi inte träffats på länge.
 
 
 
lite trött, men det ska nog gå över!
Ha en superbra dag nu!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0