onsdag

Känner mig smått duktig idag eftersom jag varit ute på en mini joggingrunda idag precis när jag kom hem. Det var verkligen en mini och jag joggade inte dit jag ville. Jag måste ha något fel på mina ben eller något, men jag kan inte jogga på asfalt!!! Åhhh, och det är ju bara det som finns i mitt närområde . Förutom om jag åker BIL till spåret. Men det kan jag ju då inte gör.
Men, men. En liten joggingrunda är bättre en ingen. Så får vi se om det blir gymträning ikväll också eller om det bara blir plugg. Det beror på hur bra jag tycker att jag kan detta. Men tror inte det blir någon.
 
Men nu ska jag fortsätta plugga vidare.
 
Ni som inte har massa prov - NJUT!
Åhh, guud! Gammal bild från Lillhärdal med Linn och Nadja för typ 2 år sedan! :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0