Söndag

Idag har det varit en riktig fin höstdag, enligt mig i all fall :)
Har pluggat mestadels av helgen. Men efter denna vecka som kommer nog har vi nog slut på alla prov. Förutom efter höstlovet då... Aja, men.
Våran skolan är lite konstig för de klämmer in typ alla terminens prov på 4 veckor efter varandra typ... Om ni är lärare som läser detta så rekoenderar jag verkligen inte det... Men det kanske många förstår att det inte är så bra, men tydligen inte på vår skola...
 
Men nu ska vi inte klaga på det i all världens tid. Denna vecka ska bli bra, hoppas vi!
Ni får ha det så bra så får vi hoppas att jag inte lämnar bloggen utan uppdatering i veckan. Men förvänta er inte något imorgon för då kommer jag råplugga till det andra spanska-provet. Vi har det första imorgon!

Önska mig lycka till :D
Snart så! Har fått min ledighetsansökan beviljad och v. 11 drar vi upp till Vemdalen, har inte varit där på 3 år nu! Åhh, nostaligi!
Sedan v. 3 bär det av till Lofsdalen och prao med Linn, riktigt nice. Mer än vad man kan begära!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0