träningsvärk och annat...

Haha, fin rubrik. Nej, men jag har sådan träningsvärk från igår och från typ alldeles nyss då jag och mamma var och tränade.
Vi hade svenska-provet idag. Orkar inte prata om det eftersom jag hatar att prata om prov i efterhand... Men tror det gick ganska bra. Men ska inte säga något ifall jag kände fel. Vill inte hoppas på något förstort.
Det är en sak som är bra med mig, jag blir nästan aldrig jätte ledsen om jag får tillbaka ett prov och fick E, det beror i och för sig på vilket prov det var och hur bra jag är på det ämnet. Men jag har aldrig börjat gråta för ett betyg t.ex. som många andra gör. Vilket jag bara tycket känns jobbigt och tar massa onödig energi. Så jag satsar istället på att se på det posetiva sakerna och pluggar mer till nästa prov bara, ett prov är inte hela världen.
 
Men nu ska jag plugga spanska... Fortsätta med det. Jag har INGEN fritid!!!! ÅHHH.
Ni som inte har så mycket läxor och prov osv. ska verkligen ta vara på tiden. För förr eller senare kommer detta...
Bild från sportlovet...? tror det var det. På Bexs landställe med tjejorna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0