20.53

Hur kan så många bloggare vara bra på rubrikerna... JAg förstår inte hur det går till, för jag har ingen fantasi vad gäller dem.
Har kommit hem för ett tag sedan efter att ha varit ute och joggat och sedan storhandlat. Det var så himla skönt efter joggingturen, kände att jag verkligen presterade nästan allt jag kunde.
 
Ska kolla på Idol sedan när jag har blivit förhörd på den superenkla spanska-läxan som vi har till imorgon.

Är det bara jag som VILL ha höst nu. Känner att jag har fått som nog av sommarvärmen nu... Vet inte varför men... Hösten kan faktiskt vara riktigt mysig ibland, med regnet och kylan. Att bara sitta inne och mysa. Ett plus är också alla fina höstfärger som syker upp i naturen!
 
 
 
Ganska mysigt ändå
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0