Helgen

Helgen har varit toppenbra! Mamma och pappa har varit på landet medan jag har varit hemma i stan ensam. Igår till idag sov jag, Linn, Rebecka och Karl över hos Rebecka. Det var jättemysigt att bara sitta och prata, ja sådant man brukar göra med sina kompisar.
 
Nu sitter jag och lyssnar på Pink floyd på hög volym i mitt rum.
Snart kommer mamma och pappa hem och då ska jag och mamma dra till Bea här där vi bor och hämta ett paket som har kommit, mina Hunters! Ska bli så kul att få använda dem! Sedan kanske vi drar iväg och tränar.
 
Jag har också suttit och pluggat en del idag, så det ska bli riktigt kul att göra något annat nu.
 
Hoppas ni har haft en bra helg!
Gammal bild från marchen vi hammarby går mot Söderstadion på våren när det är hemmapremiär!
Men nu blir det inga fler marcher till Söderstadion :.(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0